אביר קארה - סמדר הילה שמואלי 🇮🇱's tweet - "הסכמי השלום לא קיבלו סיקור ... - הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט.

אביר קארה - סמדר הילה שמואלי 🇮🇱's tweet - "הסכמי השלום לא קיבלו סיקור ... - הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט.. הפגנת השולמנים אביר קארה דואג בעיקר לעצמו. 4,841 likes · 1,666 talking about this. לפי פעילים מרכזיים בארגון אני פעילים אחרים אמרו מנגד כי המהלך נכון. אביר קארה, מייסד קבוצת אני שולמן שהנהיגה את מאבק בעלי העסקים בעת משבר הקורונה, והצטרף לתנועת ימינה, תמורת שלושה שריונים ברשימתה, מכחיש את הטענות לפיהן קארה טען כי התאכזב מנתניהו בפגישה האחרונה שקיים ראש הממשלה עם נציגי העצמאיים: פעילות הקבוצה התפרסמה עם פרוץ מגיפת הקורונה במאבקה למען זכויותיהם של בעלי העסקים.

המצטרף החדש למפלגת 'ימינה' אביר קארה תומך בלגליזציה מלא מלא לדבריו, בניגוד לחבריו למפלגה שמתנגדים בחלקם בתוקף ובחלקם בזהירות. לאחר שהנושא נבדק על ידי הייעוץ המשפטי יחד עם מזכירת הכנסת ויעצים שמפטים נוספים וחכ קארה, בנוכחות חלקית של חכ אוחנה ולטובת שמירת טוהר ההצבעה. בימים הקרובים אודיע על חבירה לבנט או סער. בחווה זאת לומדים רכיבה ורכיבה טיפולית , אביר קארה. אני רוצה אנשים פייטרים כמו אביר וכמוכם.

אביר קארה מגיב לסערה ברשתות החברתיות
אביר קארה מגיב לסערה ברשתות החברתיות from img.mako.co.il
ראינו ראש הממשלה שמנסה לספר לנו סיפורי הצלחה. שולמנים יקרים.מצפה לנו עוד דרך ארוכה, אבל אני מבטיח לכם דבר אחד: הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט. אביר קארה, מייסד אני שולמן. בחווה זאת לומדים רכיבה ורכיבה טיפולית , אביר קארה. אביר קארה, מנהיג תנועת השולמנים, הודיע היום (שלישי) על חבירתו למפלגת ימינה של נפתלי בנט. ‎מתמודד מטעם ימינה יחד עם נפתלי בנט לראשות הממשלה ומייסד קבוצת אני. לצפות מהממשלה עכשיו זו לטפל בזה זו ציפייה לא נכונה.

נשוי ללידן ואבא של אלוראי, ח״כ מטעם מפלגת ימינה, מאמן סוסים, יועץ עסקי, מסעדן, מנכל הקרן למען העצמאיים ומייסד תנועת ״אני שולמן״ | twuko.

@razayal כמו יאיר שלך בעברו או כמו גנץ שלך ב 2020. ‎מתמודד מטעם ימינה יחד עם נפתלי בנט לראשות הממשלה ומייסד קבוצת אני. אביר קארה נלחם למען הזכות של מאות אלפי עצמאים לפרנס את משפחתם ולהביא לחם הביתה. אביר קארה, מייסד תנועת אני שולמן שמובטל כדבריו כבר כמעט חמישה חודשים, הסתבך לרגע ביום שישי האחרון. אנחנו חייבים להמשיך בריצת מרתון. ראינו ראש הממשלה שמנסה לספר לנו סיפורי הצלחה. לאחר שהנושא נבדק על ידי הייעוץ המשפטי יחד עם מזכירת הכנסת ויעצים שמפטים נוספים וחכ קארה, בנוכחות חלקית של חכ אוחנה ולטובת שמירת טוהר ההצבעה. בחווה זאת לומדים רכיבה ורכיבה טיפולית , אביר קארה. אביר קארה, מייסד קבוצת אני שולמן שהנהיגה את מאבק בעלי העסקים בעת משבר הקורונה, והצטרף לתנועת ימינה, תמורת שלושה שריונים ברשימתה, מכחיש את הטענות לפיהן קארה טען כי התאכזב מנתניהו בפגישה האחרונה שקיים ראש הממשלה עם נציגי העצמאיים: חכ אביר קארה, שלא התבטא מאז הבחירות באשר למצב הפוליטי, שובר שתיקה. Explore tweets of abir kara אביר קארה @abirkara2 on twitter. קארה הוסיף כי הוא דרש רשימה של דברים שייכנסו להסכם הקואליציוני, ובנט הסכים לכולם. הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה.

קיבלנו החלטה להצטרף עם עוד נציגים לרשימת. Abir kara אביר קארה @abirkara2. המצטרף החדש למפלגת 'ימינה' אביר קארה תומך בלגליזציה מלא מלא לדבריו, בניגוד לחבריו למפלגה שמתנגדים בחלקם בתוקף ובחלקם בזהירות. קארה הוסיף כי הוא דרש רשימה של דברים שייכנסו להסכם הקואליציוני, ובנט הסכים לכולם. ״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״.

אביר קארה מגלה: זה מה שגרם לי להצביע פעמיים - סרוגים
אביר קארה מגלה: זה מה שגרם לי להצביע פעמיים - סרוגים from www.srugim.co.il
אנחנו חייבים להמשיך בריצת מרתון. הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט. מייסד אני שולמן אביר קארה: Explore tweets of abir kara אביר קארה @abirkara2 on twitter. שולמנים יקרים.מצפה לנו עוד דרך ארוכה, אבל אני מבטיח לכם דבר אחד: אביר קארה, מייסד תנועת אני שולמן שמובטל כדבריו כבר כמעט חמישה חודשים, הסתבך לרגע ביום שישי האחרון. אמיר קארה הצלחת לסחוף אחריך אחריך אלפי עצמאיים ושכירים בעלי שליטה במאבק לזכויותיהם. אביר קארה, מייסד ומנהיג מחאת העצמאיים השולמנים, הודיע היום (שלישי) על תמיכה במפלגת ימינה של נפתלי בנט, והשתלבות ברשימת המפלגה לכנסת.

הצלחת לסחוף אחריך אחריך אלפי עצמאיים ושכירים בעלי שליטה במאבק לזכויותיהם.

על פי הפרסום, קארה חשש שבידיו של בן הרוש נמצאים חומרים העלולים להביך אותו, ולפגוע בתדמיתו לאחר תגובת מפלגת ימינה לפרסום: סרוגים | אביר קארה, מוביל מחאת השולמנים, תועד בהקלטה מתייחס להתפתחויות הפוליטיות ואמר כי לא יחבור לליכוד: ראיון של אביר קארה בערוץ הכנסת. בפוסט שפרסם לציבור תומכיו 'השולמנים' התייחס קארה באריכות למצב. אביר קארה, מנהיג תנועת השולמנים, הודיע היום (שלישי) על חבירתו למפלגת ימינה של נפתלי בנט. קארה הוסיף כי הוא דרש רשימה של דברים שייכנסו להסכם הקואליציוני, ובנט הסכים לכולם. הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה. הפגנת השולמנים אביר קארה דואג בעיקר לעצמו. אבל מי שמנהיג תנועת מחאה לא צריך רק למחות. במהלך הראיון, זיהה ברקוביץ' ההתכתבות קארה עם ששר האוצר, ישראל כץ. בשיחת זום עם פעילי השולמנים ובנט אמר קארה: מלבדו, שתי דמויות נוספות מהקבוצה צפויות להשתלב ברשימת. Abir kara אביר קארה @abirkara2.

בשיחת זום עם פעילי השולמנים ובנט אמר קארה: מלבדו, שתי דמויות נוספות מהקבוצה צפויות להשתלב ברשימת. אני רואה שאתה מתכתב עם שר האוצר, אמרת לי שאתה לא נפגש איתו, אמר ברקוביץ' לקארה שענה. כשנשאל מי אשם במשבר הנוכחי ענה קארה: לדברי אחד מהם, עודד בבאי, אביר ניהל משא ומתן ממושך עם כל המפלגות, ואנחנו סומכים עליו שהחיבור לימינה יביא לנו את המירב.

אביר קארה הצביע פעמיים - במקומה של עידית סילמן, מבלי ...
אביר קארה הצביע פעמיים - במקומה של עידית סילמן, מבלי ... from www.knesset.tv
אביר קארה, מייסד אני שולמן. אנחנו אשמים ואני אסביר למה. ראינו ראש הממשלה שמנסה לספר לנו סיפורי הצלחה. הסוחרים חסמו את רחוב יפו בתל אביב, התנגשויות בין קבוצות. החיבור הוא בין השולמנים כולם לבין. לצפות מהממשלה עכשיו זו לטפל בזה זו ציפייה לא נכונה. אביר קארה, מייסד תנועת אני שולמן שמובטל כדבריו כבר כמעט חמישה חודשים, הסתבך לרגע ביום שישי האחרון. סגן השר, ח״כ אביר קארה הצביע בשגגה ממחשב לא נכון של ח״כ עידית סילמן והודיע במיידי על טעותו ליו״ר הכנסת על מנת שההצבעה תתוקן.

כשנשאל מי אשם במשבר הנוכחי ענה קארה:

הקלטות שפורסמו הערב חושפות את כוונתו של קארה לשריין לעצמו מקום באחת הרשימות לכנסת הבאה: אני רוצה אנשים פייטרים כמו אביר וכמוכם. אמיר קארה הצלחת לסחוף אחריך אחריך אלפי עצמאיים ושכירים בעלי שליטה במאבק לזכויותיהם. אנחנו חייבים להמשיך בריצת מרתון. עזבו אתכם מקארה לרגע, תחשבו איזה סגירת מעגל לבנט: הממשלה תאשר מחר בישיבתה השבועית גם מינויי סגני שרים במשרדי החוץ (ח״כ עידן רול), הביטחון (ח״כ אלון שוסטר), ביטחון הפנים (ח״כ יואב סגלוביץ) ומשרד רה״מ (ח״כ אביר קארה). לפי פעילים מרכזיים בארגון אני פעילים אחרים אמרו מנגד כי המהלך נכון. צר לנו שפוליטיקאים ערמומיים משקיעים את שעות. היה לי קשה בפגישה הזאת. חכ אביר קארה, שלא התבטא מאז הבחירות באשר למצב הפוליטי, שובר שתיקה. אביר קארה נולד במאחז על־יד היישוב גבעון החדשה הסמוך לירושלים. Explore tweets of abir kara אביר קארה @abirkara2 on twitter. הפגנת השולמנים אביר קארה דואג בעיקר לעצמו.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook